BUNA....

Bine ati venit pe blogul meu!..... piese_ornamentale@yahoo.com

luni, 14 noiembrie 2011

CORONITA VITA- DE -VIE












 O zi frumoasa de toamna este   tocmai buna  pentru o plimbare  prin parc, unde ne putem inspira  in voie. Nu poti trece sa nu admiri covorul de frunze , asta e sigur .Eu nu am putut .... culorile .... mmm.. , sunt de-a dreptul superbe!Am cules frunze de diferite soiuri si culori apoi  le-am dus acasa unde m-am apucat de treaba.In urma cu mai mult timp am vazut mai multe modele si chiar un tutorial cum se fac flori ,din  minunatele frunze. Eu am facut   buchetele de trandafiri din artar si tei. Bineinteles fiecare cu stilul sau si depinde si de forma frunzelor.Coronita este din vita-de -vie,ornata cu trandafiri din frunze de mar ,(culese din gradina mamei mele) iar  pentru un efect mai special le-m dat cu lac  incolor,apoi am presarat gliter si putina zapada artificiala.Rezultatul este cam asa.Deci ,sfatul  meu  este sa faceti o plimbare, si nu ve-ti regreta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu